تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دریای من

هوالعزیز 

 

 

تو دریای من بودی آغوش بـــاز کن 

 

که می خواهد این قوی زیبا بمیــــرد 

 

  

 

 

 

شقایقی

هوالعزیز 

 

 

 

 

با کعبه گفتم:
تو از خاکی من از خاک.
چرا باید به دور تو بگردم؟؟
ندا آمد:تو با پا آمدی برگرد.برو با دل بیا تا من بگردم
  

 

 

 

 

شقایقی

باران

هوالعزیز 

 

 

 

 

حکایت بارانی بی امانست  

 

اینگونه که من دوستت می دارم 

 

 

 

 

شقایقی

هوالعزیز 

 

 

 هر لحظه حرفی در ما زاده می‏شود 

هر لحظه دردی سر بر می‏دارد 

و هر لحظه نیازی از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش می‏کند 

این ها بر سینه می‏ریزند و راه فراری نمی‏یابند  مگر این قفس کوچک استخوانی گنجایش‏اش چه اندازه است؟   

 

(دکتر شریعتی)

 

 

 

شقایقی

افسون

هوالعزیز 

 

 

 

در بیکران زندگی دو چیز افسونم می کند:

 

آبی آسمان که می بینم و می دانم که نیست

 

و خدایی که نمی بینم و می دانم که هست 

 

 

 

 

شقایقی

عشق

هوالعزیز 

 

 

 

 

اون روز که از سفر برمی گشتیم، وقتی که روی زمینهای شور و ترک خورده کنار جاده سرخیه شقایق رو دیدم جا خوردم. رنگ سرخش روی سفیدی شوریه زمین بینهایت زیبا بود .

رو کردم به تو و ازت پرسیدم:

راستی کدوم شما عاشق ترید؟؟ شقایق یا تو؟؟

با لبخندی به لب گفتی:

وقتی که اولین مخلوقم عاشقم شد، اولین شقایق هم در زمین روئید

حالا  سالها میگذره و من دشت به دشت مخلوقاتی دارم که عاشقم هستن ،  دشت به دشت شقایق هایی دارم که عاشقشون هستم

من و شقایق یکی هستیم . معنای عشقیم

 عشق جا و مکان نمی شناسه . هرجائیه . مثل شقایق که هیچ جا و مکان خاصی برای روئیدن نداره. هر گوشه و کناری رو عاشق می کنه. به اسارت گلدن نمیره .  اگه اونو با خودت ببری چند گامی بیشتر همراهت نمیاد. پر پر میشه

عشق مثل شقایقه . هیچ گاه اسارت رو نمی شناسه. آزاده . رهاست . برای همینم نماد عشقه. نماد منه.

مرا در آزادی بجوئید . در رهایی . در پرواز

مرا برگ به برگ جستجو کنید. شاخه به شاخه

مرا قطره به قطره احساس کنید

مرا باد به باد سفر کنید

با من به اوج آسمان بیائید و در نهایت پرواز اوج گیرید.

در بهار مرا هر لحظه ببوئید و نفس بکشید

 

من همانجایم . هرجا که تو هستی . چشم ببند تا مرا ببینی

 

 

شقایقی

تولدمون مبارک

هوالعزیز 

 

 

 

تولد سه سالگیمون در این وبلاگ مبارک 

من و این کلبه تنهایی با هم سه ساله شدیم 

 

روزگاری که در این دنیا به عاشقانه ها سلام گفتیم تنها بودیم . حالا بعد از سه سال 

و با همه تجربیاتی که دیدیم و شنیدیم و کسب کردیم 

باز هم من و تو با هم تنها هستیم 

تو که تنهاترینی و من با داشتنه تو عاشق ترینم در اوج تنهایی 

 

  

این کیک پر از شقایق هم نثار تنهائیمون

تولدمون مبارک  

 

 

 

شقایق تو

 

اوراق

هوالعزیز 

 

 

 

باد، مشتی ورق از دفتر عمر آورده است 


عشق سرگرمی سوزاندن این اوراق است 

  

 

 

 

 

شقایق تو