تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

ماهی

هوالعزیز 

 

 

 

تو مثل خنده برگی قبل باریدن بارون 

 تو مثل تگرگ سردی توی سرمای زمستون 

 

تو همون آفتاب تیزه بعد باریدن برفی 

حس یک تولد دوباره واسه برگا تو بهاری 

 

تو مثل ماهی می مونی 

یا که دوری یا که لیزی 

 تورو داشتن خیلی سخته 

یا باید پرنده باشم یا که از آبیا ردشم 

 

 

شقایقی

از دوست

هوالعزیز 

 

 

 

 نه از آغاز چنین رسمی بود    

  و نه فرجام  چنان خواهد شد

   که کسی جز تو ، تو را در یابد

   تو در این راه  رسیدن به خودت تنهایی

   ظلمتی هست اگر ، چشم از کوچه یاری بردار     و     فراموش کن این کهنه خیال

   نور فانوسی         یا       رفیقی که تو را در یابد         دست یاری که بکوبد در راه

  پرده از پنجره ها بر گیرد       قفل بگشاید ..........

  کوله بارت را بردار        دست تنهایی خود را ، تو بگیر

  و از آینه بپرس : منزل روشن خورشید کجاست؟

  شوق دریا اگر هست روان باید بود

  ورنه در حسرت همراهی رودی به زمین خواهی شد

  مقصد از شوق رسیدن خالی است ، 

   راه سر شار امید

  و بدان کین امروز ، منتظر فردایی است

  که تو دیروز در امید وصالش بودی

  بهترین لحظه راهی شدنت ، اکنون است

  لحظه را در یابیم

   باور روز ، برای گذر از شب کافی است

  و از آغاز چنین رسمی بود         

  و سرانجام چنین  خواهد شد

 

(کیوان شاهبداغی)

من رفتم .......

هوالعزیز 

 

 

 من رفتم ...

 

 

 

 

 

شقایقی

چله- ختم کلام

هوالعزیز 

 

 

من خدا را دارم 

کوله بارم بر دوش 

سفری می باید 

سفری بی همراه 

گم شدن تا ته تنهایی محض 

سازکم با من گفت: 

هر کجا لرزیدی. از سفر ترسیدی. تو بگو از ته دل 

من خدا را دارم. من و سازم چندی است که فقط با اوئیم. 

 

  

من دارم میرم سفر. از عید غدیر به مدت ۴۰ روز. به جسم جایی نمیرم . چله نشین دلم میشم تا دلم رو پیدا کنم. میرم که با خودم در زمستان . بهار رو پیدا کنم

امیدوارم با دست و دلی پر برگردم. میرم که با خودم خدا رو بیارم. امیدوارم لایق دوباره داشتنش بشم. 

برام دعا کنید 

یا حق

 

 

شقایق تو

معجون

هوالعزیز 

 

 

 

تا حضرت عشق بر تو پرداخت 

 

معجون  فسون و لطف را ساخت 

 

 

 

 

شقایقی

مرگ

هوالباقی 

 

 

 

 

مرگ 

 

چقدر به ما نزدیکی 

 

 

 

 

شقایقی