تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

هیــــــــــچکس

هوالعزیز 

 

 

  

 

باز من و دلتنگی و هزاران دنیا حرف ناگفته برای هیـــــــچکس 

 

  

 

 

 

 

شقایقی

خوش

هوالمحبوب

 

 

 

حالم خوش است... 

 

 

 

 

شقایقی

برف نو سلام. سلام برف نو

هوالرحیم و الرحمان 

 

 

 

 

داره برف میاد 

باز هم آسمون مهمان زمینه 

 

خدایا شکرت 

ترسم از این بود که بمیرم و برف رو ندیده باشم امسال 

 

دیگه آرزویی ندارم... 

 

 

شقایق تــــــــــــــو

توبه

هوالعزیز 

 

 

 

 

از همه توبه می کنم تا که تو باورم کنی 

 

 

 

شقایقی

دنیا...

هوالعزیز 

 

 

 

چه دنیای عجیبی هستی.هرچه بیشتر با تو آغشته شوم، بیشتر تنها می شوم و لحظه های تنهاییم عمیق تر

هرچه بیشتر با آدمیانت آشنا می شوم، از همه آدمیانت غریبه تر می شوم

باید از تو دل برید تا پروانه شد

باید از خواسته های تو تهی شد تا طعم آسمان را چشید 

از عشق دل می برم تا عاشق باشم ، تنها می شوم تا دیگر تنها نباشم.

 

 

 

شقایقی

چاه آسمون

هوالعزیز 

 

 

یک شب از چاه آسمون بالا میرم 

از دریچه عبور می کنم و با نور یکی میشم 

به دیدار کسی میرم که به انتظارم نشسته 

از سینه قلبو بیرون می کشم و به او پسش میدم. 

..... 

یلدا بود و در چاه آسمون کاملا باز 

چند دقیقه فرصت بیشتر برای اونهایی که لایقند 

..... 

من آدم دیگه ای میشم  

من یک شب از این چاه بالا میرم و ...  

 

 

 

 

شقایقی