تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دریچه...

هوالعزیز 

 

 

 

 

دریچه را بستم 

هیاهوی دلم از طپش افتاد... 

 

 

به همین سادگی... 

 

 

 

 

 

شقایقی

جورچین

هوالعزیز





افکارم بهم ریخته است

جورچین ذهنم جور در نمی آید این روزها  

می چینمش , معنا نمی دهد ... بهم  میریزمش. دوباره می چینمش ... دوباره ... دوباره ... 


...

این روزها... گیج نشسته ام میان ذهنم


شقایقی

ترک...

هوالعزیز 

 

 

 

روحم این روزها یک جام کهنه به دستان کودکی نوپاست 

لرزش ستونهای خانه ام را می شنوم 

می ترسم از امنیتی که می رود, از ترک هایی که بر دیوارهای روحم قد می کشند, از هزار تکه شدن وجودم 

می ترسم از هم آغوشی با عشقی که همیشه از آن گریزان بوده ام 

 

... 

 

مرا به کدامین دیار طوفان های پی در پی روانه می کنی 

کوله بارم را می بندی, با کاسه ای پر از آب و آسمان مرا بدرقه به سرزمینی می کنی 

که همیشه برای قدم نهان بر آن تردید دارم 

توشه ام را به دستم می دهی, نگاهم می کنی بی آنکه کلام میان ما زاده شود 

... برو ... برو و از این دیار , مرا به سوغات بیاور 

... برو ... برو تا مرا بیابی , بفهمی , ببینی 

 

... 

 

چشم می بندم ... نفس می کشم ... تو را آرزو می کنم 

 

 

 

 

 

شقایقی

دو حرف

هوالعزیز 

 

 

 

" تـــــــــــــو" 

دو حرفی که تمام باورهای مرا از هم گسسته کرد  

تمام بودن مرا را در خود غرقه ساخت 

دو حرفی که عالم در آن جا می شود , کائنات در آن حل 

 

 ...

 

این "تو" تمام "من " است 

 

 

 

... 

خوشا که قامتم رسد به میوه خیال "تــو" 

رسیده ای , نچینمت؟ 

منم حریف کال "تــو" 

...                                           چارتار 

 

 

 

 

 

شقایقی

عیب من ...

هوالعزیز 

 

 

 

 

اگر دانستن عیب من است, 

ای محبوب من ...

تمام تار و پود مرا در گردباد این عیب به نیستی کشان 

مرا  به این نقص آغشته ترین ساز 

مرا تا انتهای رنج این عیب ببر, که تشنه ترینم به این رنج 

که اگرچه , هرآنچه از تو را دانستم ... دانستم که هیچ نمی دانم 

 

 

دوستت دارم  ای بهترین دوستم, همسفرم, کوله بارم, دلیل سفرم, مقصدم , راهم... 

 

 

 

 

شقایقی

عبور...

هوالعزیز 

 

 

 

روحم حال غریبی دارد...  

گویی در رقیق ترین لحظه هستی از کناره بودنش عبور کرده باشی 

نفس در سینه ام حبس می شود , قلبم از تکرار دست می کشد 

تمام من , هوای پریدنی تا به اوج , دیوانه اش می کند 

بودنم , حصاری می شود نادیدنی 

 

"تـــــو" , از من عبور می کنی این روزها 

                                                        

 

 

 

شقایقی

عاشق ... معشوق

هوالعزیز 

 

 

 

 

چه دنیای عجیبیه.  

کافیه در لحظه هایی که هستی بهت نظر میکنه حاظر باشی و جان و جسمت شنوای وحی باشه. 

کافیه دنبال پاسخت باشی تا به ظریف ترین شکل ممکن خودنمایی کنه و خودت رو در جوابی روشن غوطه ور ببینی 

کافیه دغدغه روزگارت "او" باشه تا در پنهان ترین لحظه هستی به دیدارت بیاد 

کافیه دریچه های قلبت رو بسوی عشق گشوده کرده باشی تا چون پرنده ای غریب در خانه دلت خانه بسازه 

کافیه از "او" ... "او" رو طلب کنی تا در همه دنیای درون و بیرون وجودت جلوه گر بشه 

کافیه... 

 

کافیه تو عاشق باشی و "او" معشوق ... کافیه هم عاشق باشی و هم معشوق 

                             

                                                                                                       

 

 

 

شقایقی

ساقی...

هوالعزیز 

 

 

 

 از من نفسی به سعی ساقی مانده است..... 

 

  

  

 

شقایقی