تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

صبر میکنم ...

به نام عشق

.

.

.

دل از همه دنیا برمی گیرم، بی کلامی می نشینم روبروی چشم هایت

دلم را به دست می گیرم، خیره می شوم بر حضور مطلقت ...

... محبوب من ... حال دلم را جز تو که می داند؟؟؟؟

هزاران سال صبر می کنم ... تا تو نگاه بچرخانی ... 

.

.

.

صبر میکنم ...

.

.

شقایقی


نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ http://summer94.blogsky.com

سلام لطفا به وبلاگ ماهم سربزنید التماس دعا
ضمنا من آماده تبادل لینک هستم

خسرو پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ب.ظ http://khane8tom.blogsky.com

. با بهترین درودهایم . . . شما . . . ده سال است این وب را
. دارید ؟؟؟!!!!!! . خداااا . من کمتر از سه سال در بلاگفا وب
. داشتم با مخاطبانی صمیمی و بسیار مخاطبانی که
. احساس شان می کردم و آنان نیز . حالا پس از خرابی
. دو ماهه بلاگفا درست شده . . . اما ، ایمیل و پسورد مرا
. قبول نمی کند !!!!!!!! . و چه سخت است فراموش کردن آن
. همه دوستان و خاطرات شیرین .اینک در اینجا وبی ساخته ام
. و در انتظار دوستانی که از تنهایی نجاتم دهند . . . . در
. ضمن می توانید در گوگل { خوان هشتم خسرو فیضی } را
. سرچ کنی و به تماشای وب من بروید .
. با امید که مرا در این جا تنها رها نکنید . متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد