تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

به نام بی نام دوست...

.

.

ممنونم برای سی و پنج سال عمری که به من هدیه دادی ...

برای سی و پنج بهار ،تابستان، پاییز، زمستان

ممنونم برای لحظه به لحظه های این سالهای رفته

از سی وپنج سال بودن بی وقفه ات در زندگیم

از دستهای پر مهرت، از گرمای آغوشت، از لبخند های مداومت

ممنونم که هرگز من رو به حال خودم رها نکردی و پیوسته خواهان منِ هیچ بودی

ممنونم ... ممنونم محبوب بی نامم ...

.

.

دانی که چه ها چه ها چه ها میخواهم

وصل تو منِ بی سر و پا میخواهم

فریاد و فغان و ناله ام دانی چیست؟

یعنی که تورا تورا تورا میخواهم

.

دوستت دارم ... :)

درس ...

به نام عشق 

.

.

.

اولین جلسه ای که غیبت کردم ... امروز ... بعد از چهار سال ... در دومین جلسه سال پنجم ... ماجرای عجیبی هستی ... ماجرایی تمام ناشدنی ... 

.

دوستت دارم با آنکه برای این دوست داشتن ، لایق نیستم ...

.

.

نسرین

به نام ...

.

.

دوباره خیابانگردی رو از سر میگیرم ، تا از نو تو را ترجمه کنم... " عشق "

.

این منم ... شاگرد رفوزه شده تو ... در کلاس اول ... 

.

.

؟؟؟