تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

حرف بی حرفی ... رنگ بی رنگی

به نام عشق

.

.

خیالت با من تنها هوای یک شدن دارد

هوایت با خیال من ، نوای خویشتن دارد

رها شو  بگذر ا ز من ها ، صدا شو پرشو از فردا

بگیرم تنگ در آغوش ، میان بازوان گرم یک صحرا

صدای عشق را در من به تعبیری دگر بنشین

میان خانه خود شو ،بیا سمت لقای من

صدای باد و طوفان است ، نمی بینی نگاهم را

میان رنگ بی رنگی ، نمی بینی خیالم را

پری از خواب و بیداری ، پری از خشم و مهر من

به تعبیر دگر بنشین ، بیا بر خوان چشم من

مرا در یک نگاه عشق ، مرا در رنگ یک لحظه

مرا در حال خود جستی ؟ مرا در مست پیدا کن

بیا سمت وصال خود ، بیا سمت سماع خود

میان دست های من ، بیا سمت خودآی خود

.

.

نسرین

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
6510

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد