تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دل دریایی من

سلام

یکی از دوستان از من خواست این شعر دوستشو بذارم توی بلاگ . امیدوارم شما هم مثل من از این شعر خوشتون بیاد . امیدوارم همیشه قلمش گرم و پویا باشه.

یا حق

دل دریایی من

باز هم یک غزل وخلوت نیمایی من
باز هم شوق نهان در دل شیدایی من
 
*****************************
من و رویای رسیدن به تو در اوج خیال
تو ولی بی خبر از عشق اهورایی من
 
********************************
کوچه ها عطر نفس های تو را کم دارند
ای صمیمانه ترین همدم تنهایی من
 
********************************
آسمان مقصد خوبی ست اگر بگذارند
تارو پود قفس کهنه دنیایی من
 
*******************************
(از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر)
عشق . این حادثه سبزو تما شایی من
 
******************************
لحظه سبز عبور است.  چرا منتظری
بوی مرداب گرفت این دل دریایی من
 
 ***************
رضانیکوکار   
رشت
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.mmp.blogfa.com

به سنگ ساحل مغرب شکسته زورق مهر....؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد