تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

هوالعزیز

 

همیشه برام عزیز ترینی

 

 

از این که عاشق توام حس غرور می کنم

 

 

 

نسرین تو که این روزا خیلی دلش تنگه

 

یا حق - یا دوست - یا تو

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.noise-of-death.blogsky.com

سلام..امیدوارم که خوب باشید
در ژناه حق

تنهاترین تنهایان پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام نسرین جان
عاشق بودن زیباست به قولی :

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد
بیچاره دلم در غم بسیار افتاد

دوست عزیز من لطف کنید و لینک وبلاگ من رو در دو تا وبلاگتون تصحیح کنید : تنهاترین تنهایان هست که شما به اشتباه تنهاترین تنهایاین تایپ کردید ... ممنون از مطلب زیباتون ... در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار ... بدی خوبی هم ... البته خوبی که میدونم نه !!! دیدید از من تنهاترین حلالمون کنید ... همین حالا :
خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید
بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است
نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر جاده است
خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها
بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد