تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

کوچ

هوالعزیز

 

 

باز صفحه ای از دفتر زندگیم ورق خورد 

صفحه ای به وسعت از دست دادن عزیزی دیگر 

پدرم رفت ، تا بار دیگر با همه ذرات تنم باور کنم 

جز ذات بیکران تو 

همه پایان پذیریم و فانی

 

نسرین تو که  تنها پناهش دستهای مهربان توست

یا حق - یا تو

نظرات 5 + ارسال نظر
هومن شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ق.ظ http://lopo.blogsky.com

همه هستیم همه با هم خویشیم همه با هم به تو می اندیشیم

من شما را نمیشناسم ولی میدونم غم از دست دادن پدر کم چیزی نیست خدمتتون تسلیت میگم خداوند صبرتان دهد

محمد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.daryche.blogsky.com

سلام نمی دونم باید چی بگم من از این تجربه ها کم نداشتم
ولی می دونم که برای عزیز شما این بهتره چون من همیشه میگم اگه آدم دنیا رو دوست داشت همون اول تولدش گریه نمی کرد ولی اگه بخوام کلیشه ای صحبت کنم باید به شما تسلیت بگم زنده باشی عزیز من حرفی واسه گفتن ندارم

تنهاترین تنهایان شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام نسرین جان
انشالله خدا رحمتشون کنه هم پدر گرامیتون رو هم تمام رفتگان رو ... یادمون نره که به فرمایش مولا :
این قدم های ماست که به سوی مرگ برداشته میشود ... و چه زیبا اشارت کردید دوست من :
جز ذات بیکران تو
همه پایان پذیریم و فانی
باشد که چنان باشیم که تا زمانی که زنده ایم در کنارمان احساس شادی و مباحات کنند و زمانی که قصد هجران و سفر از این دنیای دون را کردیم برایمان اشک ریزند ...
نسرین جان من تنهاترین همیشه در نماز های یومیه دو رکعت نماز والدین برای پدر و مادرم میخونم ... چون بر این باور هستم که اونها حق بزرگی بر گردنم دارن ...
و چه زیباست معنی این آیات :

پروردگارا ببخش مرا و پدر و مادرم و مومنان را روزی که برپا شود حساب

******************************************
پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم را و هر که در خانه ام در آید با ایمان و مومنین و مومنات

******************************************

پروردگارا رحم کن به آنها چنانچه پروریدند مرا در کودکی.

******************************************

امیدوارم شما هم این دو رکعت نماز رو هر روز به پدر و مادرتون هدیه کنید ....
در پناه حضرت دوست سلامت باشید و امیدوار ... یا حق.

طلبه ای از نسل سوم سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://talabeh3.persianblog.com/

سلام تسلیت واژه کوچکی است در این مصیبت بزرگ ... و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبته قالوا انا لله و انا الیه راجعون ... و اماممان علی علیه السلام فرمود: به داغدیده بگویید شما اولین کسی نیستید که این گونه امتحان میشوید و آخرین آنها هم نخواهید بود... برای آن بزرگوار غفران و برای شما صبر مسالت میکنم ... یاحق

سلام
ممنونم برای همدردی
در سایه دستان خدا
یا حق

ساحل دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام نسیرن عزیزم.نمیدونم چی باید بگم که بتونه باری از غم تورو کم کنه اما اینو میتونم بگم یاد خدا تنها دوای درد ماست.خدا رحمتشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد