تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

مراد مراد

هوالعزیز

 

  

گفتم:  تو کیستی؟؟

 گفت: مراد همه

 

 

گفتم: من کیستم؟؟

 گفت: مرادِ مراد

 

 

 

 

می خوام با هر شکوفه ای که متولد میشه . در بهاری که روبروم ایستاده  . تنها به این جمله فکر کنم

می خوام تمام بهار رو به این جمله فکر کنم تا شاید به گوشه ای از معنای اون دست پیدا کنم.

 

در این رستاخیز برگ . برای هر کدامتان جوانه ای آرزو می کنم . هدیه از سوی او به قلب های سرشار از زندگیتان

سال نو مبارک

شقایقی

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست خرزو خان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام-خوشحال شدم که بالاخره وبلاگتو بعد از مدتهای طولانی به روز کردی
موفق باشی و بهار خوبی پیش رو داشته باشی

حمیدرضا طهرانی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.sogande-penhan.blogfa.com

سلام دوست عزیز و مهربونم
اومدم که بابت لطف هایی که طی این مدت به من داشتی
و همیشه به وبلاگ کوچیک من سر می زدی و نظر می دادی ازت تشکر کنم
هر وقت که میومدم و نظر های شما دوستای خوبم رو می خوندم یه قدرت عجیی پیدا می کردم
انگیزه ای که شما دوستای مهربونم به من دادین غیر قابل ستایشه ولی
من برای آخرین بار در سال 85 وبلاگم رو برای قدردانی از شما عزیزان به روز کردم
نوشته جدیدت هم مثل قبل زیبا و قشنگ و صد البته متین و شیواست
با آرزوی بهترین ها برای شما در سال جدید
در پناه اهورامزدای پاک شاد باشید [گل]

محمد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.payambaredivaneh.blogfa.com/

سلام به دوست خوبم
هنره
به خداوندی خدا هنره
دل مثه دریا داشتن
هنرتو خیلیا ندارن
سلام به دل مثل دریات ( ای دوست نادیده )
خیلی وقته خودم هم نمی دونم کجام
اما همین روزا می نویسم
پاینده باشی

خودم : تنهاترین تنهایان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com


به نام تنـــهاتـرین تنـــها
0000000000000000000
رحلت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محــمــد مصـطفی (ص)
و شهادت جانسوز غریب مدینه امام حســن مجتبی (ع) بر شما تســلیت باد
التـــماس دعـــا
_____________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

محمد چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ http://payambaredivaneh.blogfa.com/

نسرین جان سلام
برات بهترینها رو آرزو میکنم .


آمد بهار و پیرهن بیشه نو شود
نوتر برآورد گل اگر ریشه نو شود
زیباست روی کاکل سبزت کله نو
زیباتر انکه در سرت اندیشه نو شود .
پاینده باشی و سبز و
سال نو مبارک .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد