تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

سلام شقایقم

هوالعزیز

 

سلام شقایقم

 

رسیدن به خیــر

 

 

 

شقایقی

نظرات 2 + ارسال نظر
سلمان خان از بندرعباس چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.lost.love.mihanblog.com

از آنچه رنج میبرم زندگی نیست ،زندگانند
سلام ... امیدوارم خوب باشی ... اگه میشه به من یه سری بزن آحه شاید این اخرین آپ و یا یکی مونده به آخرین آپ من باشه لطفا این آپ رو بخون حتما ... راستی اگه آدرس وبلاک به های بندری رو داری رو بهم بده . ممنونت میشم ... راستی تعطیلات عید کجایی ؟؟؟ id:ye_asmone_royaie یه آسمونی تنهای تنها به اسم سلمان خان از بندرعباس ... بای تا های

محمد چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://payambaredivaneh.blogfa.com/

نسرین عزیزم سلام
شرمنده که دیر خدمت رسیدم
ببخش
مسافرت بودم
تو سال جدید برات بهترین ها رو آرزو می کنم و از خدای مهربون برات تندرستی و سعادت طلب می کنم
وچه زیبا :
... شقایقم سلام

شاد باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد