تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تولدمون مبارک

هوالعزیز 

 

 

 

تولد سه سالگیمون در این وبلاگ مبارک 

من و این کلبه تنهایی با هم سه ساله شدیم 

 

روزگاری که در این دنیا به عاشقانه ها سلام گفتیم تنها بودیم . حالا بعد از سه سال 

و با همه تجربیاتی که دیدیم و شنیدیم و کسب کردیم 

باز هم من و تو با هم تنها هستیم 

تو که تنهاترینی و من با داشتنه تو عاشق ترینم در اوج تنهایی 

 

  

این کیک پر از شقایق هم نثار تنهائیمون

تولدمون مبارک  

 

 

 

شقایق تو

 

نظرات 3 + ارسال نظر
mina پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.rozhaye_tanhai.blogsky.com

salam khobi?tavalodet mobarak.behm sar bezan

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام
به پای هم پیر بشید خانوم خانوما. هزار سال

gambler جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ http://awakening.blogsky.com

سلام دوست خرم آبادی من
وب نوشته هات قشنگه البته همش رو نخوندم
تنهایی هم عالمی داره و واسه خودش کلی زیباست.من که دوسش دارم
به من سر بزن
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد