تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

هوالعزیز 

 

 

 

 

با کعبه گفتم:
تو از خاکی من از خاک.
چرا باید به دور تو بگردم؟؟
ندا آمد:تو با پا آمدی برگرد.برو با دل بیا تا من بگردم
  

 

 

 

 

شقایقی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام خانومی
دلم هواتو کرده

سحر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

امید(عشق ودیگر هیچ) شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://omid1986.blogfa.com

با سلام
هیچ وقت دل به کسی نبند... چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه... ولی اگه دل بستی......... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی.
خوشحال میشم به کلبه کوچیک من هم سر بزنی
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد