تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دیدار

هوالعزیز 

 

 

 

 

دلتنگم و دیدار تو درمان من است 

بی رنگ رخت زمانه زندان من است 

 

 

بر هیچ دلی مباد و بر هیچ تنی 

آنچه از درد هجران تو بر جان من است 

 

 

 

 

 

شقایقی

نظرات 5 + ارسال نظر
آروزی باطل سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://arezooyebatel.blogfa.com

قشنگه

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام دخترک زیبا
نمیدونی چقدر این قطعات یادگار دوست رو دوست دارم
باهاشون زندگی کردم
روزگار به کامت

ستاره دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام خاله
یه کم ما رو هم تحویل بگیر.
به یادتیم.

محمد دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ http://payambaredivaneh.blogfa.com/

سلام رفیق قدیمی نادیده
کلی برات نوشتم اما از شانس من پرید !!

فکر کنم طولانی ترین کامنت تمام این سالها بود !

حسش پرید
سه تا نکته ازش بگم برات فقط
۱) یادگار دوست منو شخم میزنه
خصوصاْ این دو بیتش
یادش بخیر
...
۲) چهار تا پستی که وبلاگت عقب بودم رو خوندم
برام خیلی ملموس بود
بزرگترین موهبت تو زندگی آدم اهلی شدنه اما حیف که پشت بندش هجرو کلایه هم یماد
(من و تو زمیت و یا منو یادته)
کاریشم نمیشه کرد
۳) ودر آخر
انگار من دیگه تنها مسفار اینجا نیستم ( والبته این خیلی خوبه)


آرزومند شادیهات

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پرستاره نادیده می گیرد
و هر دانه برفی به اشکی نریخته می ماند
و در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

...
که بانوی شقایقهای عاشق،
سکوت سرشار از ناگفته هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد