تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

امید به خدا- تولدت مبارک

 

 هوالخالق

 

تولدت مبارک کوچولوی نو قدم 

 

یه روزی یه جایی شنیدم که وقتی کودکی به دنیا میاد معنیش اینه که هنوز خداوند از انسان ناامید نشده. کوچولویه عزیزم که هنوز اون چهره ناب و معصومت رو ندیدم . سپاس برای قدمهای کوچک و بینظیرت که معنای تولدشون محبت خداونده.  

توی این روزهایی که اینقدر دچار رخوت شدم و از خالقم دور شدم، تولدت برام یه آیته. آیتی برای بخوشدگیم، آیتی برای نگاه و لبخند مهربان خداوند.  

خوش آمدی و جای قدمهات که از سرزمین نور میاد پر از شکوفه و شقایق.  

 

 

 دوستت دارم کوچولوی مهربون 

 

 

 

شقایقی

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://motazad.blogsky

با سلام
تولدت مبارک
سربزن به ما هم. شاید خوشت اومد. من که خیلی کیف کردم چندتا پستت رو خوندم
اگه موافقین تبادل لینک کنیم

ستاره پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

قدم نو رسیده مبارک. از طرف ما هم به مامان و باباش تبریک بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد