تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

مرگ

هوالباقی 

 

 

 

 

مرگ 

 

چقدر به ما نزدیکی 

 

 

 

 

شقایقی

نظرات 2 + ارسال نظر
payar سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.everythings.orq.ir

salam webet alie be khosos in matlab(hamin ke roosh nazar gozashtam) ye kam bishtar vaght bezar alan man bazdidam khobe age mikhai bazdidet ziad she to sitam mitoni tabligh bedi hala inaro bikhial bia ye sar pish ma www.near-to-you.com

یه مرحوم از یاد رفته ؟‌!‌ چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام رفیق! نمیدونم ما رو از یاد بردی یا هنوز به خاطر داری؟! خیالی نیست اما من همیشه به یادتون هستم و نوشته هاتون رو دنبال میکنم . . .
.
..
....
و اما مرگ، چه زیبا فرمود مولایمان علی که همانا این قدم های ماست که به سوی مرگ برداشته میشود ....
حالا دیگه نزدیکیشو این خود ماها هستیم که باید حساب کنیم
از اینکه دیدم هنوز در لینک دوستان شما جا دارم هم خوشحال شدم و هم ناراحت، خوشحال از این جهت که یه وقت یادمه برام نوشتید:
***
چرا هر وقت بلاگ شما رو باز می کنم آرامش عجیبی وجودمو میگیره . داشتن یه حس بینهایت نزدیک . انگار نشستم روبروی کسی که مثل خودمه . نمی دونم چرا اما اینقدر احساس نزدیکی می کنم که فکر می کنم می تونم همه حرفاهای نگفته همه عمرمو برای صاحب این بلاگ بنویسم اما می دونم این صفحه کوچک جای حتی یک قلم کوچیک از اونها رو هم نمی گیره . . .
***
و ناراحت از اینکه نتونستم دوست و همراه خوبی واسه شما باشم، الا ایوحال براتون مثل گذشته بهترین آرزوها رو دارم
و کلام آخر اینکه:
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم
. . .
مراقب خودت باش دوست من و بیشتر برامون بنویسید و بدونید که خدا همه جا با ماست؛ یا محمد و علی

سلام دوست عزیزی که نام ونشانت رو از من دریغ کردی
کاش میدونستم کدوم دوست مهربون و صمیمی من هستی
خوشحالم که به من سری زدی و حالمو پرسیدی
باز هم ایول به معرفت شما
ما رو کوچیک خودتون بدونید و باز هم میهمان کلبه تنهایی من بشید
کلبه ای که تنها با قدمهای گرم شماست که قلبش هنوز از تپیدا نایستاده
دوباره به من سر بزن و نام مهربانت رو آذین بخش دلم کن
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد