تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

اقاقیا

هوالعزیز 

 

 

 

 

می خواهم خواب اقاقیاها را بمیرم 

 

 

 

 

شقایقی

نظرات 3 + ارسال نظر
آلفا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://blackpupil.blogsky.com/

و من می خواهم خواب اقاقیاهایم تعبیر شود...

پیش منم بیا..دوست من..

فرشیدرشیدی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

حس...
نمی دونم دیر شده یا نه !


نمی دونم هنوز حسی برام مونده یا نه!



ولی میخوام دوباره شروع کنم ...


میخوام سعی کنم عاشق بشم...



چون به یه عشق ابدی نیاز دارم...



یه زمانی به خودم میبالیدم ...



که رها و آزادمو در قید و بند کسی نیستم ولی



حالا احساس تهی بودن میکنم...........!


محمد پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://payambaredivaneh.blogfa.com/

عیدت مبارک خواهر گلم
.
.
.
.
.
.
می خواهم خواب اقاقیاها را بمیرم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد