تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

مطلوب...

هوالعزیز 

 

 

 

سالهاست که مطلوب مرا باد, دشت به دشت  سفر می برد 

به هر مقصدی که  می نشیند, در آن به جان تمام حلول می کند , همه چیز را خود می کند و نیست می شود

ومن ... با هر نفس  "او" را به خانه ها و جان هایی که می گزیند جستجو می کنم 

 

من سالهاست آواره یاری هستم که نام ندارد , خانه ندارد , هست نمی شود , نیست نمی شود , همه جا هست و هیچ جا نیست 

 

چگونه تو را درک کنم آنگاه که تو در من غرقه ای و من در تو غرقه ... چگونه تو را از خود جدا کنم تا ببینمت... چگونه خود را از تو بیرون کشم تا بشناسمت 

 

آنقدر هویدایی که نمی فهممت  

آنقدر آشنایی که نمی شناسمت 

آنقدر پیدایی که نمی بینمت 

آنقدر نزدیکی که نمی یابمت 

 

 

خوشا به حال دلم.......  

 

 

 

شقایقی

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://magiantavern.blogfa.com

سلام سلام شقایق عزیز
ممنون که مرا نیز در حلقه خلوتیانت به حساب آوردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد