تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دلتنگی...

به نام عشق

.

.

.

دلتنگم اما احوال دلم در دنیا جا نمی شود

این هوایی شدن در من شعفی می آفریند وصف ناشدنی

بالی می دهد به پهنای هستی

مرا به اوجی می برد فراتر از بودن

این خواستن, این طلب در من طعمی می آفریند که تنها نامش را " تـــو " می گذارم

.

.

این روزها عشق در من بیداد می کند

این روزها تو , در من , خویشتنت را به تماشا نشسته ای

.

.

دوستت دارم ...

.

.

شقایقی

نظرات 1 + ارسال نظر
joseph سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

سلام !!
خیلی زیبا مینویسید ...مطالب کوتاه و پر از احساس هستن
خسته نباشید
این وبلاگ واقعاً بی نظیره
من قسمتی از مطالبتونو خوندم و از وبتون خوشم اومد
خیلی دوست دارم مرتب به وب شما سر بزنم و لینکتون کنم
ازتون دعوت میکنم به صفحه ی من هم سری بزنید...
خیلی خوشحال میشم اگر افتخار بدید
مرسی

میرم تا این دعوتنامه رو برای وبلاگ های دیگه هم بفرستم
امیدوارم همیشه خوشحال باشید و موفق

"جوزف" :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد